5 Kasım 2016 Cumartesi

The Walking Dead 7. Sezon 2. Bölüm Değerlendirmesi





Herkese merhabalar! Bugün 7. sezonun 2. bölümüyle sizlere bir merhaba demek istedim.


Geçen bölümdeki o kadar hüzünlü sahneden sonra bu bölüme Carol ve Morgan'ın Kingdom'daki yaşamıyla başladık. 

Bu diziyi çok seviyorum çünkü her an sürprizlerle dolu. Ne olacağını kestiremiyorsun. Şu zamana dek o kadar kampa şahit olduk ki... Hilltop, Terminus, Woodbury... Her biri bizleri bambaşka dünyalara soktu ve bir şekilde zamanla yok oldular. Çünkü dizinin esas konusu artık zombilerle değil, insanlarla mücadele.

Uzun zamandır beklediğimiz Ezekiel nihayetinde kendini tanıttı. Carol kendine gelince Morgan onu Ezekiel'ın yanına götürdü. Carol o sahnede öylesine rol yaptı ki gerçekten ben bile kandım bir ara Ezekiel'e 'majesteleri' deyince.

Bölümde Kingdom'daki hayattan kesitler sunulmuş ama orayı geçiyorum asıl meseleye gelelim.

Ezekiel ile Negan'ın ekibinin bir anlaşmasına şahitlik ettik. Ezekiel başı boş domuzları yakalayıp aylaklarla besledikten sonra Negan'ın grubuna sunuyor. Yani virüs taşıyan domuzları Negan'ın grubuna veriyor. Bu dahice fikir benim çok ama çok hoşuma gitti.

Ezekiel özü sözü bir biri gibi şu an. Kartlarını açık oynuyor. Morgan ve Carol'un Saviors ekibiyle karşılaştığının farkında. Carol'daki o muhteşem gücün de farkında. 

Carol kamptan ayrılmak istediğini dile getirince Ezekiel tüm bildiklerini anlatıyor ona. Her ayrıntısıyla... Kaplanı Shiva'yı nasıl yakaladığına kadar. 

Kaplanın hayatını kurtarmış ve o zamandan beri kaplan onun sağ kolu olmuş. Sonrasında Krallığını kurmuş ve insanlar ona 'Kral' demeye başlamış. Carol'un çantasını karıştırıp Saviors grubunun silahlarını görünce Carol'un onları öldürdüğünü anlamış ve ne kadar güçlü olduğunu, ona ihtiyacı olduğunu fark etmiş.

Aslında ben Ezekiel'ın birazcık daha acımasız olmasını beklerdim çünkü çizgi romanda o şekildeydi. Ama yine de çok beğendim. O kadar orijinal bir fikir ki, Robert Kirkman'a bir kez daha hayran kaldım. Kurduğu 'Krallık' ise tam ona layık orijinal bir yer.

Carol kamptan ayrılıp tek başına bir yerde kalmaya başladı ve son sahnede Ezekiel'ın onu ziyaret ettiğine şahitlik ettik. Ayrıca Carol bu adamla oldukça iyi anlaşacak gibi.

Bu bölümde Rick ve tayfası yoktu. Biliyorsunuz ki grup birbirinden ayrı düşünce her bölümde grubun farklı kişilerinin yaşamlarına değiniyorlar. Bu nedenle 3. bölümde de Rick esas konu olacak. Oldukça heyecanlı bir bölüm bizi bekliyor fragmandan anladığım kadarıyla.

Her bölümü izleyip değerlendirmeye çalışacağım bu şekilde. İzlemeyenler olabilir çünkü Fx kanalı yayın haklarını satın aldı ve internet ortamında izlemek yasak oldu bu durumda. İsteyen ben yazdıkça buradan takip edebilir ve merak ettiğiniz bir ayrıntı olursa zevkle sizinle paylaşırım.

1 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım bende bekliyorum😊
    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil