12 Kasım 2016 Cumartesi

Suicide Squad - Gerçek Kötüler(2016)




Uzun bir aradan sonra herkese merhabalar! Hadi hep beraber bu güzel filme birazcık göz atalım.
Üniversite yoğunluğu, sınavlar derken azıcık aksattım blogumu fakat hemen bunu telafi etmeye çalışacağım...

Beni bu filmi izlemeye teşvik eden esas faktör Jared Leto'dur. Kendisi bana kalırsa hem çok başarılı bir müzisyen hem de çok başarılı bir aktör. Mr. Nobody'yi izleyen bu dediğime hak verecektir. Jared Leto tamı tamına 44 yaşında ve hem görünüş hem de enerji bakımından 'anca otuzlardadır' dersiniz.Kendisi Thirty Seconds to Mars grubunun solistidir aynı zamanda. Çok kuvvetli bir sesi var.

E, hadi gelelim diğer oyunculara...




Başrolümüz Will Smith. Her zaman olduğu gibi döktürmüş bu filmde de. Bu tür rollere çok yakışır bir oyunculuğu var. Filmde keskin nişancı rolünde ama fantastik bir nişancılık örneği... İzlemeden olmayacak cinsten.

Margot Robbie, Harley Quinn rolünde tam anlamıyla döktürmüş. Ani ruh değişimleri, aşırı özgüveni ve maceracı yönü onu filmin vazgeçilmezlerinden yapmış. Oldukça hareketli ve de değişik bir karakter aslına bakılırsa...

Şimdi geldik en kötüsüne...

Cara Delevingne. Aslında manken olan Cara, son yıllarda filmlerle oldukça gündeme gelmekte. Filmde canlandırdığı 2 karakter var. Biri iyi olan June, diğeri kötü olan Enchantress.

HİÇ KİMSE MASUM DEĞİL

Bu sefer iyi veya kötü diye bir şey yok. Sadece kötü ve daha da kötü var. Joker bildiğiniz üzere hep kötüydü zaten. Onun dışında diğer kahramanlarımızın da geçmişleri kötülüklerle dolu. Bu sebeple FBI çivi çiviyi söker mantığıyla bir kötüyle savaşmak için diğer kötüleri seferber ediyor.

HARLEY QUINN VE JOKER

Filmimizin deli dolu çifti. Harley Quinn gözetim altında tutulurken Joker onu kurtarmaya çalışıyor. Oldukça değişik ve uyumlu bir çift.

BEN AFFLECK(BATMAN) VE WILL SMITH(DEATHSHOT)

Gotham'ın Kara Şövalyesi ve Deadshot oldukça çetin bir mücadele içerisinde. Deadshot ise kızını koruyabilmek ve onunla beraber olabilmek adına FBI ile birlikte çalışıyor.

KATANA

Karen Fukuhara. EN sevdiğim karakterlerden biri. Katana kullandığı için lakabı da Katana olmuş. Onun sahneleri gerçekten mükemmel...

GENEL OLARAK

Ben aksiyon filmlerini çok severim. Bu filmi de bu sebeple çok sevdiğim. Çok zengin bir kadrosu var ve kaliteli bir yapım. Efektler olsun, olay örgüsü olsun çok sağlam.

Film gösterime girmeden önce birtakım dedikodular gelmişti setten. Jared Leto anladığım kadarıyla film ekibi ve yönetmene bir çok sahnelerini kesmeleri nedeniyle oldukça kızgınmış. Ama bana kalırsa çok haklı. Filmin gösteriminden önce verilen fragman ile film çok tutarsız. Neredeyse bütün Joker sahneleri kaldırılmış ve bu beni uzun zamandır bu filmi beklediğim için oldukça üzdü.

Onun dışında bana kalırsa kesinlikle kaçırmadan izlemeniz gereken bir film.

Filmin müzikleri de kendinden çok bahsettirdi. Beğeneceğinizi tahmin ediyorum.

İşte o müziklerden biri...




Şiddetle tavsiyedir.




8 yorum:

  1. Aksiyon filmlerini çok sevmem ama bu filmi o kadar çok duydum ki, sanırım dayanamayıp izleyeceğim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru karar :D kesinlikle izlemelisin :D

      Sil
  2. Ben de büyük keyifle izlemiştim bu filmi. Yorumlarınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. harley Quınn e bayılmıştım :) harika bir filmdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harley quinn gerçekten mükemmeldi :)

      Sil
  4. Film izleyeceksem aksiyon olmasını bende tercih ediyorum ama çok nadir film izliyorum. Bu filmin fragmanı da güzel görünüyor ancak süper kahraman filmlerine ısınamıyorum ben. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu gerçekten çok güzel ama öneriririmm :D

      Sil