19 Kasım 2016 Cumartesi

Dizi Önerisi: Pure Genius




Herkese merhabalar. Bugün yepyeni bir dizi önerisi ile karşınızdayım.

Ben yıllarca House M.D. izleyen biri olarak dizi bitince uzun süre boyunca büyük bir yoklukta hissetmiştim. Dr. House benim için hep bambaşka olmuştu ve olacak.

Geçen günlerde yeni gelen dizilere göz gezdirirken denk geldim Pure Genius'a ve hemencecik başladım bu güzel diziye.



Diziden hemen genel olarak bahsetmek isterim.

Silikon Vadisinin ünlü ismi, teknolojinin kalbinin attığı bu bölgenin milyarderi ve dahisi olan James Bell, 'Bunker Hill' adında son teknolojiyle donatılmış muazzam bir hastane kurar. Dünya çapında ün kazanmış, işinin ehli doktorlarla da mükemmel bir kadro oluşturur. Ancak tüm bu yaptıklarının bir sebebi vardır ve hiçbir sır asla sonsuza dek saklı kalmayacaktır.

Bence konudan bu kadar bahsetmek yeterli olacaktır, daha ilerisi spoiler olabilir çünkü.

Biraz size Bunker Hill'den bahsetmek isterim. Bu mükemmel hastanedeki asıl amaç tüm hastalıkların tedavisini bulmak. Başrolümüz James Bell bu konuda elinden geleni yapmakta. Silikon Vadisinin dahi çocuğu Bell, insanların hayatını kurtarmak adına mükemmel bir işe girişmiş. Silikon Vadisinden çıkıp bir hastane kurmak oldukça sıradışı bir mesele.

Şu ana dek 4 bölüm yayınlandı ve ben 4. bölümü altyazıyı bekleyemeden izledim. Çok beğendim diziyi. Bunker Hill gerçekten mükemmel bir yer ve hastalıkların tedavi yöntemleri o kadar sıradışı ki dizi bir anda sizi kendisine bağlıyor.

Oyuncular da muazzam. Çok orijinal rahatsızlıklar konu edilmiş.

House izleyen biri olarak sonunda House'un özlemini dindiren bir dizi bulduğumu düşünüyorum ve sizlere de tavsiye ederim.

BUNKER HİLL'DE AMACA GİDEN HER YOL MÜBAHTIR

James Bell'in şu lafını da paylaşmak isterim.

''Bunker Hill'de Silikon Vadisindeki gibi bir işleyiş var. Hiyerarşi ya da ofis yok. En iyi fikir her zaman kazanır. Bazen sıradan biri doktoralı birinden daha iyi bir fikirle gelebilir. Yine de en iyi fikir odur.''

Oldukça marjinal bir bakış açısı. Önemli olan insan hayatı ve o hayatı kurtarmak için her türlü çözüm kabul edilebilir. Fikir kime ait olursa olsun.

Medikal drama türüne yeni bir bakış açısı kazandıracak bu diziyi asla kaçırmayın.

Şiddetle tavsiyemdir.

4 yorum:

  1. Dizi çekici görünüyor, dizi takip edemiyorum ben. Bir ara Mr. Robot A başlamıştım onu bile bitiremedim. Listeyi büyütemiyorum o yüzden. :D

    YanıtlaSil
  2. Ben çok az dizi izleme firsati buluyorum. Bunu da yeni duydum tanitim için tesekkürler. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiim :D umarım bir gün izlersin :D

      Sil