29 Ekim 2016 Cumartesi

Uncharted Mükemmel Bir Film İle Dönüş Hazırlığında




Uncharted efsanesi bizleri bu sene bir kez daha sevindirecek!


İçinde bulunduğumuz 2016 yılı konsol oyunları bakımından Uncharted 4'ün yılı olmuştu. Playstation 4 teknolojisinin sınırlarını zorlayan bu müthiş yapım her birimizi kendisine hayran bırakmıştı.

Uncharted serisi ilk oyundan beridir her zaman için zirvede olmayı başardı. Grafikleri, oyunun hikayesi ve ana karakterin yaşamı her dönem büyük beğeni kazandı. 

Şimdi gelelim esas konuya...

Uncharted: Drake's Fortune filmi sonunda yeni yönetmenine kavuştu!

Gelen haberlere göre, Müzede Bir Gece filminin yönetmeni Shawn Levy heyecanla beklediğimiz bu filmimizin yönetmeni olacak!

Uncharted projesi uzun müddet boyunca sallantıda kaldı. Yönetmen David O Russell ekipten ayrılmıştı. Ardından kısa süre içersinde 2. ve 3. yönetmenler de projeden çekilme kararı alınca, film oldukça virajlı dönemler yaşadı.

Umuyorum ki Shawn Levy bu kararından dönmez.

Sony'nin konsol oyunları bakımından en önemli kalelerinden biri olan Uncharted'ın beyazperde serüveni biraz zorlu geçecek gibi.

İşte bu sebeplerden ötürü Haziran 2016 yılı olarak düşünülen vizyon tarihi 1 yıl ileri atılmıştı. Lakin hala tarih gün olarak net değil.

Filmde ana karakter Nathan Drake rolünü Mark Wahlberg üstlenecek.

Bu proje beni oldukça heyecanlandırıyor...

5 yorum:

  1. Son zamanlarda oyunlardan uyarlama filmler mi artı bana mı öyle geliyor? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birazcık öyle oldu gibi :D Bu film tam indiana jones tadında olcak :D

      Sil
  2. Oyununu görmüştüm filminin çıkacağını sizin sayenizde duydum...

    YanıtlaSil
  3. David O Russell'in kararını duymuştum ama Uncharted'in iki yönetmenden daha döndüğünü bilmiyordum. Mark Wahlberg sevdiğim bir oyuncu, film umarım başarı kazanır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmin kadrosu çok çalkantıda kaldı... Umarım iyi bir iş çıkar :)

      Sil