12 Ekim 2016 Çarşamba

MİM | Bir Kez Daha Mimlendim!





Herkese merhaba ve kucak dolusu sevgiler!

Bu defa Sergitaderki blogu beni mimlemiş :)

Kendisine tekrardan çok ama çok teşekkür ediyorum...




1) Blog Yazmaya Nasıl Başladın?



  Aslında her zaman için içimde bir blogger olma isteği vardı. Blogumun olmadığı zamanlarda bile sevdiğim bloggerların bloglarını takip ederdim. Sonra bir gün ansızın ''neden ben de yapmıyorum?'' tarzında bir fikir oluştu kafamda. Bu fikir oluştuğunda LYS sınavıma 1 ay kadar vardı. Sınavdan sonra oluşacak boşluğu blog yazarak giderme kararı aldım. Ardından sınavdan çıktım ve birazcık tatilden sonra hemen işe giriştim. İşin ehli olan bloggerların bloglarını okudum ve bu beni daha da heveslendirdi. İlk blogum hollywooddanfisiltilar'dı. Buradaki dostlarımdan çoğu bilir. Lakin daha sonra tasarımı ve içeriği yeterli bulmayarak bu blogda yazılarıma devam etme kararı aldım.

2) Bloguna Daha Önceden Yazmadığın Bir Tarzda Yazacak Olsan Bu Ne Olurdu?




Aslında bu fikir her zaman için kafamı kurcaladı. ''sofistikedusunur'' olmasa nasıl bir blogum olurdu? 

Aslında blogumdan çok memnunum ama başka bir konuda blog açacak olsam do it yourself(DIY) ya da kullandığım bakım/kozmetik ürünlerinin yorumlarını paylaştığım bir blog olurdu bu.

3) Bloglarda Okumayı En Çok Sevdiğin Konular Nedir?

Teknoloji, DIY, kozmetik, dizi/film/oyun/müzik yorumları, seyahat ve mühendislik hakkındaki bloglar bence mükemmel ve içerikleri de oldukça sağlam. Bu blogları okurken farkında olmadan zaman hızlıca akıyor. Çok seviyorum.

Özellikle bilgisayar mühendisliği öğrencisi olarak, mühendislikle alakalı blogları oldukça severek takip ediyorum.

4) Hayatta En Çok Yapmak İstediğin Şey Nedir?



Aslında her zaman için bir hayalim var. Okyanus kıyısında bir evde kalıp profesyonel teleskopla o mükemmel gökyüzünü keşfetmek... Çok çok çalışıp sadece kendi birikimimle bunu yapacağıma dair kendime güvenim tam. Sizce de harika bir hayal değil mi?


Ben de;


Bloglarını mimliyorum :)

Umarım ki onlar da yazılarını bir an önce yazarlar :)

Sağlıcakla kalın!



27 yorum:

  1. çok güzel bir mm olmuş, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni ekledim sanıyodum gözümden kaçmış çook pardon... Senden de bekliyorum en kısa zamanda :) sevgiler <3

      Sil
  2. Çok güzel bir mim olmuş, kalemine sağlık. :)
    Okyanus kıyısı hayalini de çok sevdim, gerçekleştirebilirsin umarım. :))
    Mim için teşekkürler, kısa zamanda yazmaya çalışacağım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay, çok teşekkür ederimm :D umarım her birimizin hayalleri gerçek olur bir gün :)

      Yazarsan çok sevinirim, sabırsızlıkla bekliyorum :))

      Sil
    2. Nihayet yazabildim, sevgiler. :))

      Sil
  3. Güzel bir mim olmuş. Mühendislik blogu değil ama blogunuzu takibe aldım ben de beklerim:) http://turgayaksoy.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :D hemencecik takibe aldım bile :D

      Sil
  4. merhaba
    çok mutlu oldum. En kısa zamanda cevap vereceğim. Teşekkürler. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ediyorum :)

      Okumak için sabırsızlanıyorum :)

      Sil
  5. Davetin için teşekkürler zamanım olursa cevaplayacağım.

    YanıtlaSil
  6. Vuhuu en kısa zamanda yazacağım ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sabırsızlıkla bekliyorum tatlım ^^

      Sil
  7. Çok güzel bir mim olmuş, en kısa zamanda biz de yazacağız teşekkürler bizi de mimlediğin için ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ^.^ Sabırsızlıkla bekliyo olacağımm ^^

      Sil
  8. Merhaba, mimlediğin için çok teşekkürler. İlk bulduğum fırsatta yazdım ve hemen paylaşıyorum yazımı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederimm :) Hemen okudum ve bayıldım... Çok sağol canım <3

      Sil
  9. Güzel mim olmuş. Cevaplarını zevkle okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook sevindim :D lütfen sen de cevapla ve paylaş <3 okumayı çok isteriim

      Sil
  10. Bu tarih benim için milat ilk defa mimlendim :) Çok güzel bir mim olmuş en kısa sürede yazacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk teşekkür ederim :) okumak için sabırsızlanıyoruum :)

      Sil
  11. Teleskop fikri muhteşem, ben de öyle bir şey isterdim. Güzel bir paylaşım olmuş, kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) umarım her birimizin hayalleri ilerde bir gün gerçekleşecek :)

      Sil
  12. Gayet güzel bir yazı olmuş :) Umarım daha fazla mimlenirsiniz Ayşe hanım :) İyi bloglamalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim :) Umarım :)

      Sil
  13. Merhaba

    Mimlenme yazımı aşağıdaki linkten okuyabilirsiniz.sevgiler :)

    http://beydaninkitapligi.blogspot.com.tr/2016/10/mimlendim-ve-mimledim-3.html

    YanıtlaSil