13 Ekim 2016 Perşembe

MİM #3 Bu Yazın Favorileri...





Herkese merhabalar... Bugün yine bir mim ile devam ediyorum :)

İlk olarak beni mimlediği için Beyda'nın Kitaplığı bloğuna teşekkür etmeyi bir borç bilirim...

Ben bu mim etkinliğine bayılıyorum. Blogger dostlarımın verdiği cevapları okumak oldukça keyifli oluyor ve bu vesileyle birbirimizi çok daha iyi tanıyabiliyoruz :)

Ve hemen başlıyorum...

1) Bu yaz okuduğun en güzel kitap?



 Fernando Pessoa - Huzursuzluğun Kitabı. Tam anlamıyla bayıldım diyebilirim.

2) Bu yaz okuduğun sana hayal kırıklığı yaşatan kitap?



 Debbie Macomber - Bahçemde Yeşeren Umutlar. Bu serinin 4 kitabını okudum ve bir yerden sonra aşırı monoton devam ediyor. Okurken biraz sıkıldım, evet. Lakin kötü bir kitap değil, yalnızca bana göre değildi sanırım.

3) Bu yaz izlediğin en güzel 3 film?



  • Anestezi / Awake
  • Cennetten Mucizeler / Miracles From Heaven
  • Koku: Bir Katilin Hikayesi / Perfume: The Story of a Murderer
4) Bu yaz dinlediğin en güzel şarkı?


  • Jason Molina - Coxcomb Red 


  • Ayrıca Muse grubunun son albümünü olan 'Drones'un tüm şarkılarını yüzlerce kere dinlemiş olabilirim. Albüm bi harika, şiddetle tavsiye ederim.
5) Bu yazı 1 kelime ile tarif et...



Kesinlikle huzur olur bu kelime. Çünkü şöyle bir durum var: 1 sene mezuna kaldım ve o korkunç psikoloji beni bir sene boyunca feci yıprattı. Totalde 2 sene üniversite sınavına hazırlandım. İki sene o stresi yaşadım.

Ardından bu tatil, bu yaz bana huzurun kapılarını araladı. Sınavların arasından çekip çıkarttı beni. Hala o kadar garip geliyor ki şu an elimde test kitabının olmaması...

Bu mükemmel yazı 'huzur' olarak özetleyebilirim. Evet.

Şimdi sıra geldi mimleme kısmınaa...

Aslında tüm blogger dostlarımı bu mime davet ediyorum. Altta adınız olmasa dahi lütfen bu davetimi kabul ediniz.


Vaktiniz olursa lütfen bu mimi devam ettiriniz...

Şimdiden çok teşekkürler :)






28 yorum:

  1. Cevaplarını zevkle okudum. Beni de mimlediğin için teşekkür ederim. Zevkle cevaplayacağım. Mimlere bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim :) Dört gözle bekliyorum yazdıklarını okumayı ^.^

      Sil
  2. Birini yazamadan biri daha geldi eheheheh

    YanıtlaSil
  3. Cevaplara bayıldım huysuzluğun kitabını hemen araştırıp listeme ekleyeceğim :) ayrıca bizi mimlediğin için de çok teşekkür ederiz,biz bu mime cevap vermiştik okumak istersen linki burada :*
    http://kizkardeslerarasinda.blogspot.com.tr/2016/10/mim-kzkardesler-arasnda.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemenn bakıcam :) çoookk teşekkürler :*

      Sil
  4. Mim için teşekkürler vaktim olursa hemen yazacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okumak için sabırsızlanıyorum, rica ederimmm :)

      Sil
  5. Huzursuzluğun Kitabını henüz okumadı ama merak etmiyorum. Okuması keyifli bir mim oldu, diğer mim'i yeni yazabildim bunu da kısa zamanda yazmaya çalışacağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Yazdığın an okuyacağım :*

      Sil
  6. Mim icin tesekkurler. En kisa zamanda yazacagim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Merakla bekliyorumm :)

      Sil
  7. Canım Sergita değil Sargita olacak :) Ve ben bu mimi çoktan yaptım, yine de çok teşekkür ederim beni unutmadığın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, çok pardon harf hatası... Hemencecik düzelttim :) Rica ederim canımm :)

      Sil
  8. Huzura kavuşmana sevindim :)

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar da renkli ve dolu dolu bir yazı olmuş. Önerileri yazdım bir köşeye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim <3 beğenmene çoook sevindim :)

      Sil
  10. kesinlikle çok güzeldi. okumadığım bir kitabı da not aldım sayende. ve yazın huzur olarak değerlendirebileceğin gibi geçmesine sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim :D Umarım sen de kitabı beğenirsin :)

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Meşgulüm dedin ya ondan :D yoksa tabii ki davetlisin ilk sıradasın hatta :D

      Sil
    2. Bana uygun mimlere katilirim.Film, dizi kitao vs konulu.

      Sil
    3. Bundan sonra aklımda bulundurcam :D

      Sil
  12. Cok samimi cevaplardı. Benimde yaptığım bir mimdi. Ben mim yazılarını çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  13. Beni mimlememişsiniz ama olsun sorun değil. Cevaplarınızi beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lütfen sen de yaz, okumayı çok isterim

      Sil