11 Ekim 2016 Salı

Johnny Depp 'Doğu Ekspresinde Cinayet'in Kadrosunda!




Bu aralar Johnny Depp'e taktığımın farkındayım lakin bu mükemmel haberi sizlerle paylaşmadan edemedim...




Öncelikler hepinize merhabalar :)

Her birimizin kitaplığından sayısız eseri geçen Agatha Christie'nin incilerinden biri olan 'Doğu Ekspresinde Cinayet' kitabının film olacağını muhakkak ki duymuşsunuzdur. Fakat oyuncular henüz belli değildi. Evet, kitap beyaz perdeye uyarlanacak. Geçtiğimiz günlerde ise bomba bir haberle gündeme geldi.

Johnny Depp kadroda...



Filmin çekimleri kasım ayından itibaren Londra'da başlayacak.

Agatha Christie'nin bu şahane filminin senaryosunu uyarlayan, kurgulayan isim Michael Green, yönetmen ise Kenneth Branagh olacak.

Filmin Kadrosu:



Johnny Depp - Ratchett
Michelle Pfeiffer - Mrs. Hubbard
Daisy Ridley - Mary Debenham
Oscar Ödüllü Judi Dench
Lucy Boynton
Derek Jacobi
Leslie Odam Jr.
Tom Bateman
Michael Pena

Açıkçası ben Johnny Depp'e de filmlerine de bayılırım. Ayrıca eser polisiye türünün kraliçesi Agatha Christie'nin olunca film ayrı çekici hale geliyor.



Kadro da oldukça sağlam. Hani bir an önce çıksa da izlesek dedirten türden bir yapım. Film daha uzun süre kendinden bahsettirecek gibi duruyor. 

Okuduğunuz için minnettarım. İyi günler dilerim :)

11 yorum:

  1. Aynen ya bir an evvel çıksa da izlesek ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet, kesinlikle :D şimdiden aşırı heyecanlandım :D

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Eveet, demin yazını okurken gördüm, aşırı sevindim. Çok sağol :D en kısa zamanda yazacağım :D

      Sil
  3. Selam canımm blogunu takip ediyorum senide beklerim :)
    havvaturan5.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzuun zamandır seni takip ediyorum zaten canımm <3 blogunu çook beğeniyorum :D

      Sil
  4. Johny Deep ne oynarsa güzel oynar:))) Agatha Christi de zaten harika. İyi bir eşleşme olmuş. Tam seyirlik olur:)

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Evet, beklemesi biraz zor olcak gibi :)

      Sil
  6. Harika bir haber. Sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil