15 Ekim 2016 Cumartesi

Harry Potter Fanlarına Büyük Sevinç: 5 Film Daha Yolda!




Oldukça geniş bir izleme kitlesine sahip olan Harry Potter'ın yazarı her birimizi sevince boğdu!



Oscar ödüllü başarılı aktör Eddie Redmayne'ın başrolünde olduğu 'Fantastik Canavarlar' serisi 5 mükemmel filmden oluşacak.

J.K. Rowling'in son gözde eseri olan 'Fantastik Canavarlar' serisi tüm dünyada ilk günden beri merak konusu oldu. Serinin en son fragmanı da seyirciye sunuldu.

Dün J.K. Rowling bu haberi Twitter'dan müjdeledi. 

Reuters'a göre düzenlenen bir hayran etkinliğinde konuşan yazar, serinin planlanıldığından daha uzun süreceğini belirtti. Artık ne kadar heyecan oluşturduysa demek ki...

Seri ilk olarak üçleme olarak belirlenmiş. İlk zamanlardan beri serinin birden fazla filmden oluşacağı kesinmiş. Son olarak ise 5 film olarak kararlaştırılmış.

Seride Harry Potter dünyasındaki fantastik canavarlar konu edilecek. 

Ardından bir müthiş haber daha geldi. Kısa süre önce 1. filmin 4 dakikalık muazzam fragmanı da biz seyircilere sunuldu.



Film büyük ihtimalle 18 Kasım'da vizyona girecek!

İşte fragmanlar! (Türkçe Altyazılı)




17 yorum:

  1. Ben daha Harry Potter serisini bitiremedim. :D
    Şimdi de ben seni mim'ledim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu seriyi kesinlikle kaçırmaaa :D

      Çok sağol hayatım ama ben o mimi yapmıştım :)

      Beni unutmadığın için çoook sağol ^^

      Sil
  2. Mükemmel bir haber, yorucu bir günün ardından harika geldi. Sağolasın... Eddie yapar da mükemmel olmaz mı?

    YanıtlaSil
  3. Selin Atmaca15 Ekim 2016 10:07

    Çok güzel bir film olcak bu. Bakın buralar hep değerlencek bir kaç aya :D

    YanıtlaSil
  4. Merakla bekliyorum...3 Film dediler başta fakat şimdi 5 oldu anlaşılan efsane bir iş bizi bekliyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle :D Bu seri çook tutcak :D

      Sil
  5. Ama ama ama çok güzel bir haber bu. Merakla bekliyorum ^-^

    YanıtlaSil
  6. HP serilerinin tamamını izleyen biri olarak gelecek 5 filmi merakla bekliyorum. Güzel haberlerinizin devamı dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eddie redmayne olunca ayrı bi merak uyandırdı bende :D

      Sil
  7. Ayyy... ben bu yazıya çok sevindim :) Merakla bekliyorum :)

    Ayşecim ben zaten eklemişim seni :)

    Diğer bloguma da beklerim

    http://berilcimcime.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk teşekkür ediyorum :D Ekledim onu da :)

      Sil
  8. Aa dizi film yazıyorsun sen harika! Gelirim sık sık :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklerim tabiii :) Çok teşekkürler :)

      Sil
  9. seviyorum film bloglarını uğrarım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Beklerim tabii :)

      Sil
  10. Harry potter jenerasyonuyum sanırım😊 dort gözle bekliyorum bu filmi...Bu arada guzel bir blogunuz takibe aldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sabırsızlıkla bekliyorum :D

      çok teşekkürlerr :)

      Sil