22 Ekim 2016 Cumartesi

Game of Thrones Konserinden Beklenen Fragman Geldi!




Her bölümüyle gündeme bomba gibi düşen trend dizi Game of Thrones hayranlarını sevindirecek mükemmel bir haber geldi.

Diziden kesitlerin sahneye taşınacağı Game of Thrones Concert Experience'tan tanıtım amaçlı bir mini video yüklendi.

Game of Thrones'taki önemli sahnelerin büyük bir müzikal eşliğinde tekrarlanacağı bu müthiş organizasyon büyük ilgi toplayacak gibi. 

6. sezon finalindeki yaptığı müzikleriyle geniş kitlelerce beğeniyle karşılanan Ramin Djawadi bu dev organizasyonda orkestrayı yönetecek isim olacak.

Ama maalesef ki bu konseri milyonlarca hayrandan sadece belirli sayıdaki bir kesim görebilecek. 


İzleyicileri mükemmel bir deneyim bekliyor.


Bu harika organizasyon 2017'nin Şubat ayında Kansas'ta başlayacak ve 28 durağı olacak.


İşte konser tanıtımı:


Keşke bizler de bu şahane organizasyonu yakından deneyimleyebilseydik.

Okuduğunuz için çok teşekkürler.


11 yorum:

  1. Yeni sezon ne zaman başlayacak:D

    YanıtlaSil
  2. Yeni sezon için başladılar sanırım Organizasyon olarak buda bunlardan bir tanesi kesin gala kısmıda olur bu işin ...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Ayşe hanım iadeyi ziyarete geldim. Daha önce izlemediğim bir dizi ama sanırım fanları çok 😊. Sizinle tanıştığım için çok memnun oldum güzel paylaşımlarda görüşmek dileğimle sevgiler 😊.

    YanıtlaSil
  4. Kitap olarak okumayı sevdiğim için diziyi takip etmiyorum ben, aynı tadı bulamıyorum.
    Seni mim'ledim, haberin olsun. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm canıım çok teşekkür ederim :) Bence de kitabı daha güzel :D

      Sil
  5. kesinlikle deneyimlemek isterdim. bu arada gercekten de begendım blogunuzu takıpteyim sevgiler

    www.mugeninlistesi.blogspot.com
    www.obiranne.net

    YanıtlaSil