6 Ekim 2016 Perşembe

Blog Yazarlarının Yeni Sözlüğü: Blog Sözlük!





Artık biz bloggerlar ve blog okuyucuları için de bir sözlük var: Blog Sözlük.

Öncelikle Blog Sözlük bana kalırsa blog tanıtımı için paha biçilmez bir ortam. Baktığımız zaman Bumerang dışında blog kullanıcılarını bir araya getiren bir ortam yoktu önceden.

İşte Blog Sözlük tam da bu noktada imdadımıza yetişen bir sözlük. 700 civarı kullanıcı ile iletişime geçebilir ve kendi blogunuzu tanıtabilirsiniz. 700 dediğime de bakmayın lütfen, bu sayı gün geçtikçe artmakta!

Ayrıca sırf blog yazarları değil, okuyucuları da düşünülmüş.

PEKİ KAYIT OLMAK İÇİN NE YAPILMALI?

Kayıt olabilmeniz için öncelikle bir davet koduna ihtiyacınız olacak. Bu davet koduna erişince gerekli alanları dolduruyorsunuz ve üye olmanızda bir sakınca bulunmazsa moderatör sizi mail aracılığıyla bilgilendiriyor.

Ardından sınırsızca entry girebilir ve diğer blog yazarlarıyla tanışabilirsiniz!

DAVET KODU ALMAK İÇİN NE YAPMALIYIM?

Bende bir adet davet kodu vardı ve onu bir arkadaş ile paylaştım dün akşam. Bu sabah baktığımda yeni bir kod daha tanımlanmıştı. Yani isteyen olursa seve seve verebilirim kodu.

Bunun dışında Blog Sözlük'ün 6 kurucusundan biri olan Sezer Bey'e bu ricanızı iletebilirsiniz. Sezer Bey'in sitesi için şuraya tık.

Büyük bir emek sonucu oluşturulan bu sözlük gerçekten mükemmel olacak gibi...

Bana kalırsa sizde çok geç kalmadan üyeliğinizi yapın ve daha geniş kitlelere hitap edin.

Konu hakkında merak ettiğiniz herhangi bir şey olursa, her zaman yardıma hazırım.

Teşekkür ederim...

10 yorum:

  1. Yeni demek biraz ayıp olur ya, aylardır var yani. Ama gerçten harika bir proje. Çıktığı ilk günlerde hemen kayıt olmuştum. Katılmak isteyen bir kişiye davetiye kodu verebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aslında pek yeni değil ama diğer sözlüklerle karşılaştırılınca yeni sayılır :) ben de iki ay önce kayıt olmuştum ve mükemmel bir ortam blog sahipleri için :)

      Sil
    2. Evet hala davet kodununuz mevcut ise bir tanecik talep etme durumundayım :(

      Sil
    3. up14s02mxc

      buyurun buradan davet kodunuz :) aramıza hoşgeldiniiz :)

      Sil
  2. Bir arada olmamızı sağlayan en güzel ortam. Netice itibariyle fikirlerimizi burada dile getirerek daha iyiye ulaşabiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum. Bir sözlükten daha fazlası...

      Sil
  3. 3-4 yıl öncesinde facebook gruplarında birlik, beraberlik olurdu. Ama bir süre sonra herkes bıraktı umursamamaya başladı. Blog sözlük sayesinde o ortama tekrardan kavuştuk diyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım daha da kalabalık olacağız bir gün...

      Sil
  4. katılsam mı katılmasma mı emin olamıyorum. Şu davet kodu muhabbeti hakkında napacağım da bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üst yorumda kodu verdim, lütfen katılınız :)

      Sil