5 Ekim 2016 Çarşamba

MİM | Bana Göre En'ler: En Beğendiğim 15 Kitap...




Kasvetli bir İstanbul sabahından herkese merhabalar... Bu tip havalarda evde oturup kitap okumak gibisi olur mu? Hadi hep beraber bu 15 kitaba göz atalım...





Makina Hocam bloğunun yazarı Abdüssamet Karış mükemmel bir etkinlik başlatmış. Hayatımız boyunca en çok beğendiğimiz 15 kitabı siz değerli okurlarımızla paylaşıyoruz. Birkaç bloggerla birlikte benim de yer aldığım bu etkinlikteki kitapları umarım ki keşfedip sizler de okursunuz.

O halde listeye başlıyorum.



  1. George Orwell - 1984(Bin Dokuz Yüz Seksen Dört)
  2. Franz Kafka - Aforizmalar
  3. Paul Auster - Şans Müziği
  4. Laura Esquivel - Acı Çikolata
  5. David Mitchell - Bulut Atlası
  6. Fyodor Dostoyevski - Budala
  7. Fernando Pessoa - Huzursuzluğun Kitabı
  8. Haruki Murokami - Sahilde Kafka
  9. Sabahattin Ali - Kürk Mantolu Madonna
  10. Ray Bradbury - Fahrenheit 451
  11. paulo Coelho - Simyacı
  12. John Steinbeck - Gazap Üzümleri
  13. George R. R. Martin - Taht Oyunları
  14. Gabriel Garcia Marouez - Kolera Günlerinde Aşk 
  15. Neil Gaiman - Doctor Who: 11 Doktor 11 Öykü  



Evet... Benim listem bu şekilde. 1'den 15'e sıralamayı üstünkörü yaptım çünkü hepsi de çok sevdiğim kitaplar. Yani sıralamanın bir önemi yok. Umarım buradan bir kitap beğenir ve okumadıysanız siz de okursunuz.

Hepinize iyi günler dilerim. Havalar soğudu, lütfen kendinize dikkat edin...

8 yorum:

  1. Merhaba Ayşe öncelikle etkinliğe katıldığın için teşekkür ederim. Listendeki 2 ve 9 numara hariç kitapları okumadım. Güzel bir yazı olmuş eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gif kullanmayı çok severim :) çok harika kitaplar, ben çok beğenmiştim. Umuyorum ki okursun bir gün :)

      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Inşallah listeme ekliyorum:)

      Sil
  2. John Steinbeck'ten Fareler Ve İnsanlar'ı çok begenmistim Gazap Uzumlerini de listeme ekliyorum.George Orwell'den 1984 ve Hayvan Ciftligi ve Paulo coelho'dan Simyaci'yi inşallah okuyacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle mükemmel kitaplar, senin de beğenmene sevindim :)

      Sil
  3. İçlerinde okumak istediğim ve okuyup benim de sevdiğim kitaplar var. Çok güzel bir yazı olmuş, emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederiim :) beğenmene çoook sevindim :)

      Sil