23 Eylül 2016 Cuma

Sabahattin Ali'nin Kürk Mantolu Madonna'sı Film Olacak!




İlk basımı 1843 yılında olan ve her dönemde kendinden bahsettiren Sabahattin Ali kitabı 'Kürk Mantolu Madonna' film oluyor!





Yıllardan beri ellerimizden düşmeyen ve bizi farklı bir dünyaya götüren bu harika kitap en nihayetinde sinemaya uyarlanacak.

Aslında hepimizin bildiği üzere kitaptan sinemaya uyarlamalar bizleri kimi zaman pek de tatmin etmiyor. Fakat ülkemizde maalesef ki kitap okumayan büyük bir kitle mevcut. Belki de bu vesile ile filmi beğenecek olanlar kitabı da okumaya karar verebilir.

Daha önceden bir çok önemli eser televizyonla buluşmuştu. Halit Ziya Uşaklıgil(Aşk-ı Memnu) ve Reşat Nuri Güntekin'in(Yaprak Dökümü) kitapları dizi olup sezon sezon sürmüştü. Bu projelerin akıl hocası Ece Yörenç Kürk Mantolu Madonna'yı da sahiplendi.

Bildiğiniz üzere Kürk Mantolu Madonna 48 bölümden oluşan bir kitap. Raif Efendi ve Maria Puder çevresinde gerçekleşen hikayeler film haline gelecek.

Kürk Mantolu Madonna kısa süre öncesinde İngilizce'ye çevrilmişti. Ardından bu hamle ile adından bayağı söz ettirecek gibi.

Açıkçası ben duyunca çok heyecanlandım. Umarım doğru başrol seçimleriyle başarılı bir yapım olur da izlemeye doyamayız...

8 yorum:

  1. Merhaba güzel bir haber Kitabı çok güzeldi filmi nasıl olur bakalım:)

    YanıtlaSil
  2. Film olmasını istemediğim kitaplardan biridir bu, kitaptaki yoğunluğu filmin verebileceğine inanmıyorum. Umarım güzel olur, ne diyelim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen benim de korkum o ama umarım namına yakışır bir film olur :) yoksa çok ama çok yazık olacak :(

      Sil
  3. Umarım ortaya güzel ve başarılı bir yapım çıkar. Oyuncu seçimlerini merakla bekliyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyuncular iyi seçilirse gerçekten harika olabilir :) Kitap harika sonuçta :)

      Sil
  4. Ben de büyük merakla bekliyorum. İlk defa sizden duydum. Bu arada blogunuza bayıldım. Sizi de beklerim berilcimcime.blogspot.com
    makyajbox.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, çok teşekkür ederim :) hemen geliyorum tabi... Çok sağolun :)

      Sil