3 Ağustos 2016 Çarşamba

W - Two Worlds (2016)



  Sevgili okurlarım, hepinize merhabalar :) Bugün son zamanlarda adeta müptelası olduğum bir diziden bahsetmek için sizlerleyim. Dizinin adı kısa ve net W :)



  Uzun zamandır Kore dizisi izlemiyordum fakat izlediğim yabancı dizilerin çoğunun sezon finali vermesiyle oldukça boşlukta hissettim. Sonra Koreantürk'e bir göz attım ve daha öncelerden severek takip ettiğim bir oyuncu olan Lee Jong Suk'un yeni bir dizisinin başladığını gördüm. Ardından düşündüm ki: 'Neden olmasın ?' :)

KONUSU 

  Dizi, her ikisi de 30 yaşında olan, Kore'nin başkenti Seul'de başka boyutlarda ve de birbirine paralel dünyalarda yaşayan bir erkek ile bir kadının aşk hikayesini konu alıyor.

KARAKTER TANITIMLARI



KANG CHUL : (LEE JONG SUK) Kang Chul henüz 18 yaşındayken Olimpiyatlarda atıcılık dalında madalya kazanmış başarılı bir sporcudur. Zamanla kendi girişimiyle 800 Milyar Won gibi bir mal varlığının sahibesi olmuştur. Aslında adı ''W'' olan çok ünlü bir Webtoon'un karakteridir.

OH YEON JOO : (HAN HYO JOO) Henüz çalışma hayatının ilk yıllarında olan bir kardiyoloji asistanıdır. Oldukça sevecen, güzel ve de yüce gönüllü bir karaktere sahiptir. Babası son döneme damgasını vurmuş olan ''W'' adlı Webtoon'un yaratıcısıdır. Hastanedeki şefinin isteği üzerine Webtoon'un bir sonraki bölümünden tüyo almak amacıyla babasının atölyesine gider fakat babası esrarengiz bir biçimde kayıptır. Ansızın kendini paralel bir boyutta bulur ve yerde kanlar içinde yatan bir adam (kang chul) onun yardımına muhtaçtır. 

İlk 4 bölüm izlenimi...

  Benim en sevdiğim Koreli aktörler Steven Yeun (Walking Dead-Glenn) ve Lee Jong Suk'tur. Lee Jong Suk bu dizide öylesine müthiş bir oyunculuk sergilemiş ki anlatılamaz... Zaten konu da çok orijinal. Dizilerde bir imge haline gelen paralel dünya meselesine farklı bir açıdan bakılmış. Kıyafetler, dekor, çekim açıları ve öngörülmez senaryo gidişatı şahane... En çok hoşuma giden ise efektler oldu açıkçası. 'Vay be dizi endüstrisi ne denli gelişmiş böyle...' demekten kendinizi alamıyorsunuz. Ayrıca başroller bu dizi için biçilmiş kaftan...




  Klişe senaryolar artık hepimizi sıktı malumunuz. Klasik ve sıkıcı dizilerden sıkıldıysanız ''W'' şiddetle tavsiyemdir :)
 Bu dizi ne izlesem telaşınıza tatlı bir ara olacaktır :)

Dizinin tanıtım fragmanlarına bakınız :)










3 yorum:

  1. Merhabalar :) Yaz döneminde daha doğrusu 2016 yılında çok güzel ve değişik konulu diziler yayımlanıyor.Fakat dediğiniz gibi bencede şu ana kadar konu itibariyle en değişiği W oldu.Zaten oyunculuklar harika Kang Chul'un yakışıklılığı efsane :D Konu da çok değişik olunca dizi fenomen haline geldi yalnız bu hafta yayınlanmayacakmış çok üzdü :( Heyecanla bekliyorduk biz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa :) lee jong suk bu diziyle gerçekten bu yaza damgasını vurdu :D aynı fikirdeyiz sanırım ^^ Olimpiyatlar nedeniyle bu hafta yok ve fragmanı da oldukça ilgi çekiciydi :( beklemek zor olcak gibi...

      Sil
  2. Sayende ilk kez bi kore dizisi izledim ayrica bayildim. Eyv dostum...

    YanıtlaSil