30 Haziran 2016 Perşembe

Mr. Robot ve Son Bilgiler...


  Dizi sektöründe atılım yapmaya çalışan USA Network kanalının başarıyı yakalayan dizisi ikinci sezon onayını rahat bir şekilde almıştı. Dizi gayet başarılı bir şekilde adım adım ilerlerken gelen son haberlere göz atalım :)

  Öncelikle izlememiş olanlar için hiç vakit kaybetmeden ilk sezona bakmalarını tavsiye ederim. Asosyal bir kişilik olan Elliot insanlarla pek bi ilişkisi olmayan biridir ve ilgi alanı ise hackerlıktır. Oldukça yetenekli olan Elliot kendini bir anda Amerikan yer altı siber savunmacılarıyla bulacaktır ve tüm hikaye burada başlıyor...

  Yeni sezon öncesi atılan mailde şu sayfa yer alıyor...

 Dizi kanalı USA Network dizinin ikinci sezon bölüm sayısının 10'dan 12'ye yükseltildiğini belirtti.

 Yayınlanan 2. sezon fragmanına aşağıdan ulaşabilirsiniz :)

1 yorum:

  1. Ben de bu diziyi çok sevmekle birlikte, izlediğim başka bir filmle olan benzerlikleri yüzünden biraz hayal kırıklığı yaşamıyorum değil...
    https://motionismyemotion.blogspot.com.tr/2016/09/izledim-mr-robot.html

    YanıtlaSil